posts tagged "personal"

So to those followers that actually follow me for my art, I’m going to use a REAL scanner and scan some art and photoshop some stuff. So hopefully you’ll be happy about that <3

Do you know how awesome it is to be an artist with artistic siblings? FUCKING GREAT! I mean, if I have an issue, and know they’ll know, I just contact them. And they contact me for help. It’s great. Seriously, if you’re an artist, I highly recommend on investing a artistic sibling.

The new gm at my store gives me mixed signals. First she’ll be super cool with me and is like “OMG your from that store?! It’s so busy! You’re such a good worker!” And then the next minute she’s like ” mur.. Katie.. What are you doing?..”
I’m so conflicted!

Why does this world have to run off of money? Why can’t it be winks. I’m good at that.

People Suck.
And I’ll always stick to this opinion. I’m also counting myself in this as well. Everyone isn’t perfect, everyone can be an asshole, but there’s a time and place for it. Tumblr is my online diary. If you can’t handle me posting shitty remarks about people then don’t read them. Easy as that. Don’t waste your time calling me immature for saying rude things and say rude things back. Just makes yourself just look as rude as me. I don’t care if I come across rude to people who have hurt me in the past. Cause frankly, I DONT GIVE A SHIT. Like I said, Tumblr is my online diary. Feel free to read it. Idc. But don’t try to seem mature when nobody in this world is. You just make yourself look like a hypocrite.

P.S. never once said who any of my posts were directed to. Even in this one.

My cool friend Will took me to see Daughtry and the Goo Goo Dolls live fo fweeeeeeee! Don’t care for Daughtry which is okay cause we missed all of it basically. Haha.

OMG GUYS NORAGAMI IS ON NETFLIX IF YOU HAVE NETFLIX AND LIKE ANIME DUDE SERIOULSY WATCH IT OMGOMGOMG ITS DEFF WORTH YOUR TIME NO JOKE SERIOUSLY WATCH IT I”M CRYING RIGHT NOW JUST DO IT PLZ FOR YOUR OWN ANIME GOOD.

This goes to you fakey mcfake fake.

I honestly don’t care to know about your life. Apparently you haven’t told some people we aren’t friends anymore which means either you don’t care if they know or not or are ashamed what happened. Honestly, I don’t care. You obviously weren’t a good friend to me. You lied to me constantly. And I know it wasn’t for my own good it was just benefit for your self. I know this cause those people you don’t tell we aren’t friends come up to me and ask me about you and I’ll say “honestly, I know nothing of “insert shitty friends name here” life right now. And I frankly don’t care.” And you know why I don’t care? I’m happy with my life. With you in my life, it was constant drama. Whether it be with your mom, ex boyfriend, your current, your new so called friends, or you following the wrong people. See, you’re the kind of person who needs to follow someone. And at one time it was me. Even though I didn’t like it. I never ever want a friend to NOT think for themselves. I want a friend that has their own things their own interests. That’s why my current best friend I’ve had all this time. We don’t see eachother much, but we still care for eachother. Now I know for sure, once you became friends with your new friends and wanted me to connect with them I didn’t cause I got bad vibes from them. You lied to me when you said “me and “insert new shitty friend here” decided not to move to an apartment we just want to live in the dorms.” Cause one of the nice actual people that you met last year, she sat by me on the bus today and we talked about our lives. And told me you live in an APARTMENT! Wow look at that. I’m glad I have new and old friends and you aren’t in the picture. I’m very content with this. Anyways, this is the last post@ ( really the only post I made about you) and I hope you enjoy your new life with your crappy new lead-friends..

First day of school
3rd year what up?!

First day of school
3rd year what up?!

*heavy breathing* I…s-start my actual major today guis!… Illustration and animation. My heart strings.